2011. nov. 30.

Különleges karácsonyfa díszek a konyhából

 A múlt héten részt vettem egy jótékonysági karácsonyfa díszítésben, ezért 3 napon át, csak karácsonyfa díszeket gyártottam. Kedvenceimet megmutatom most Nektek!

karácsonyfa dísz

 Készítettem dörzsi szivacsból "muffint". Átkötöttem egy fonállal, átszúrtam a muffin papírt, és megcsomóztam. A tetejére szív lyukasztóval kilyukasztott papírokat ragasztottam (térképből, és pöttyös papírból), végül egy csinos masnit is kötöttem rá.

karácsonyfa dísz

A pillecukor arcocsák nagy sikert arattak a gyerekeimnél, nehéz volt megmentenem őket! :) Ételfestékes filccel rajzoltam rájuk az arcot, és damillal lógattam fel őket.


A kólás üveg aljából kialakított pet palack virág is gyönyörűen mutatott a fán, egy kis glitterport és egy tükör mozaikot ragasztottam még rá.

karácsonyfa dísz

Haladós, gyorsan elkészíthető és egyedi díszek, próbáld ki Te is! forrás

Csatlakozz az Inspirációk Karácsonyhoz facebook oldalához, ha szeretnél a jó karácsonyi ötletekről értesülni! Egész évben frissülő kreatív blogomhoz pedig itt csatlakozhatsz!

További Eco karácsonyi ötleteket itt találsz.
Jópofa újrahasznosításos kreatív ötleteket pedig itt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Oszd meg a barátaiddal a Facebookon!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...