2011. okt. 26.

Egyedi karácsonyfadísz családi fotóval

A 'Life as a Thrifter' oldalán találtam ezt a különleges karácsonyfadísz ötletet! Eszembe jutott, milyen jó lett volna, ha Nagymamáink, vagy Szüleink készítettek volna anno ilyet, és most ezeket is felakaszthatnánk a fára... Na, majd az unokátok megteheti, ha elkészítitek! :)
Hozzávalók: átlátszó gömbdísz, és családi fotó, szalag
A fotót sodorjuk fel, óvatosan csúsztassuk bele a gömbdíszbe, és zárjuk vissza a tetejét. Szép szalaggal akasszuk fel.

Még több kreatív karácsonyfa dísz ötletet itt találsz.

6 megjegyzés:

  1. ez egy szupi, ötlet, szerinted hol lehet átlátszó gömböt kapni??Hobbibolt?

    VálaszTörlés
  2. Én is kiváncsi lennék, hogy hol lehet ilyen gömböt venni, mert Erzsébet napra ezt szánom a mamáknak! :)

    VálaszTörlés
  3. Nézzétek, itt találtam:
    http://winkler.turbo.at/shop_hu/advanced_search_result.php?keywords=akril+g%F6mb&x=0&y=0

    De szerintem kreatív boltokban is találhattok!

    VálaszTörlés
  4. Vagy karácsonyi vásárban! :)

    VálaszTörlés
  5. Szia! ezt megcsinaltam, de masik fajta gömbböl:http://egysima.blogspot.com/2011/12/vatelin-traktor-es-fotogombok.html

    VálaszTörlés
  6. Sziasztok!
    Én most próbálom először elkészíteni,de amikor belerakom a képet,vagy pici vagy nagy, és nem akarja "kilógni"magát,gyűrött marad. Segííííítsetek!!

    VálaszTörlés

Oszd meg a barátaiddal a Facebookon!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...