2010. nov. 18.

Tudtátok, hogy lehet írni a Mikulásnak?

Képzeljétek el, én nem is tudtam, de az IGAZI MIKULÁSNAK lehet levelet írni, és még válaszol is rá!
Kati barátnőm mondta, hogy ő gyerekkora óta ír neki :) és most már a lányaival fog írni.
Hát gyorsan mi is "írtunk" (azaz rajzoltunk) a gyerekekkel, nagyon élvezték. A férjem vitte a postára, és nem néztek rá bután, hogy az északi sarkkörre küldi a levelet, hanem 280ft-ért fel is vették :)

Írjatok ti is, nagyon jó móka gyerekekkel, és elvileg Karácsony körül fog szép papíros válasz jönni!

Címe:
SANTA CLAUS - JOULUPUKKI

ARTIC CIRCLE 96930
FINNLAND

8 megjegyzés:

  1. Kiskoromban mikor angolul kezdtem tanulni, én is írtam. Azóta elveszett a cím... De jó, hogy most leírtad! A fiaimmal írunk neki. KÖSZÖNÖM!!!!

    VálaszTörlés
  2. http://www.santaclauslive.com/main.php?link=kirjoita_joulupukille&kieli=eng

    itt van egyéb elérhetősége is...

    VálaszTörlés
  3. Köszi, hogy feltetted!;;)) A gyerekeim tegnap már megírták a levelüket, csak annyit írtak a borítékra, hogy Télapónak lappföldre;;))) Tuti nagy öröm lesz ha tényleg válaszol nekik;;))

    VálaszTörlés
  4. Örülök, én is nagyon kiváncsi vagyok!! Ha kaptok, majd írjátok meg!

    VálaszTörlés
  5. tegnap elott adtam fel a leveleket, remelem tenyleg jon valasz- es nem ujevkor :)

    VálaszTörlés
  6. e-mailt most írtam a fiam nevében s hát kaptam is választ rá, természetesen nevén szólítva, ám 1értelmű, h sablon szöveg, amit mkinek küldenek, de akkor is klassz :) postát is megpróbáljuk, tán okt.elején van rá esély kapni egy klasszikus levelet postán is :)

    VálaszTörlés
  7. E-mailt most írtam a fiam nevében s hát kaptam is választ rá, természetesen nevén szólítva, ám 1értelmű, h sablon szöveg, amit mkinek küldenek, de akkor is klassz :) postát is megpróbáljuk, tán okt.elején van rá esély kapni egy klasszikus levelet postán is :)

    VálaszTörlés
  8. kedves mikulás.erik vagyok 7 éves.hozzál nekem vastag ceruzát hegyezőt meg egy kifestőt.

    VálaszTörlés

Oszd meg a barátaiddal a Facebookon!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...