2010. nov. 23.

A legjobb adventi kalendárium a férjednek

Feltételezve, hogy szeretni a sört… :) 3 évvel ezelőtt megcsináltam én is, sajnos akkor még nem blogoltam, így nem is rögzítettük, sajnos nem találok sehol egy fényképet róla :( De az ötlet nagyon tuti, és 100% nagyon fog neki örülni:

adventikalendárium férfiaknak

Venni kell egy rekesz sört (ezt elég nehéz cipelni), abban pont 24 sör van. Majd ízlésesen becsomagolni, az elejére vágni egy kartonlapot, abba ajtókat, és feliratozni a számokat. Én ennél sokkal jobban kidíszítettem, először nem is tudta mi az, míg ki nem nyitott egy ablakot. Még körben világítást is raktam… Az ünnepek alatt a vendégeskedéseknél meg el is fogyott a rekesz jó hangulatban.

2 megjegyzés:

  1. ...tökéletes megoldás a lehetőségekhez...

    VálaszTörlés
  2. Bár nincs karácsony, sőt, még a közelében sem vagyunk :), de idetévedtem a google kereső által, és megfogott ez az ötlet..hát ez hatalmas, ilyet tutira csinálok idén adventre a barátomnak :) köszi az ihletet :)

    VálaszTörlés

Oszd meg a barátaiddal a Facebookon!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...