2013. okt. 29.

Karácsonyi asztali és egyéb díszek spórolósan.. A dekorációs sok esetben nem pénz kérdés..

Sok-sok dekorációt nézek nap, mint nap. Ezerszer állapítom meg, hogy dekorálni, akár ünnep alkalmából, akár csak úgy - sok esetben nem pénz kérdése! Ki kell menni a természetbe, és hihetetlen mennyiségű "dekorációs" anyag áll a rendelkezésünkre. Bogyós ágak, faháncs, toboz, termések stb.
Gondolkodjunk most karácsony ünnepében, vásároljunk egyszerű gyertyákat, például drogériákban nagyon kedvező áron beszerezhetőek, és variáljuk a kincsekkel, amit az erdőben szereztünk.
A gyertyák kiválasztásánál ügyeljetek arra, hogy biztonságosak legyenek a gyúlékony anyagok mellett! Tartó, melyben a kompozíciót elkészítheted a háztartásodban megtalálható tárgy legyen. Én például imádok olyan tárgyakat bevonni a dekorációba, melynek konkrét funkciója van: pl. tésztaszűrő, fém keverőtálak, gyümölcsmosó, kenyeres kosár, stb.

Néhány inspiráció, használhatjátok asztali dísznek vagy szobai dekorációnak:



Régi megunt fenyőfadíszeket is hasznosíthatsz újra:





Ő az én nagy favoritom! Tavaly elkészítettem négy cserépben az adventi koszorút így. Szerintem most is meg fogom csinálni!




További sok-sok tippet ezen az oldalon találtok: www.unnepeljunk.hu .

Nézzetek rá az alábbi bejegyzésre, szerintem érdemes: 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Oszd meg a barátaiddal a Facebookon!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...